måndag 1 juni 2009

Världens Dyraste Finne!!!

Voj Voj Voj! Det här var inte kul, med motivation från Stina bestämde jag mig för att klämma denna finne som letat sig fram på vaden. Fem dagar senare, med smärta och en ganska schysst vad storleksmässigt, beslöt jag mig för att besöka läkaren. Detta kostade "bara 200 spänn och då bjöd han på bedövning och skalpell, plus lite varklämmning! Sen vidare till apoteket för huskuren, eller kuckelimuck medicinen. Den var ju inte direkt gratis den heller. 200 spänn till, så nu är allt som vanligt igen, så nu är budgeten återigen spräckt! Så dagens känga ämnar jag ge till kapitalismens sätt att sätta dessa hutlösa priser för 20 tabletter! Fast för priset av 400 hundra räknar jag i af med ett mannligt ärr att skryta med, för att ev kunna väga upp min avsaknad av att inte gjort lumpen!

Sooo looong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar