lördag 8 maj 2010

Rysare!


Kan ha sett, och jag menar det, VÄRLDENS äckligaste film! Det sjukaste är att film"jäveln" är sann! Dvs om man tror på övernaturliga och oförklarliga fenomen som snackar på sumariska, då är den sann! Kan man dessutom sumariska då blir säkert filmen än mer äcklig, eller intressant. Filmen som jag snackar om heter naturligtvis Närkontakt- the fourth kind! Inget att rekommendera för dom med lite sämre nerver, jag inkluderad! Har drömt sjukt konstiga drömmar i natt, enligt filmen så kan jag i af hoppas på att det var just drömmar! Kontentan av filmen är att, eller skulle kunna vara, att besök inte psykologer i onödan. De verkar kunna framkalla det mest oroväckande saker, som kan ge stora konsekvenser, varpå jag kommer att låta mina drömmar i natt stanna som just drömmar och ingenting mer!

Snart ska Stina till "berget". Ja. Det heter så. Om man vill känna sig lite mer Göteborg. Berget är för er som inte greppat det ännu, Liseberg! Där kan man åka karuseller, äta sockervadd, spela arkadspel, mäta styrka, må jävligt dåligt och med lite tur se någon i en lokal föreningsoverall med namnet Glenn på bröstet. Fatta om jag blev glad!? Äntligen kunde jag lägga ner mitt uppdrag med äran i behåll, jag hade lyckats... Majoriteten i Göteborg heter inte Glenn. Men de finns de människor som gör det, och dom menar´t !!!

Eftersom mitt bloggande haft ett ganska långt uppehåll måste jag finna en ny utmaning till att få fingrarna att börja glöda likt en smeds hammare mot stävet. Jag har bestämt mig för att detta ska bli en (undrar vad man lättast kan tjäna pengar på i bloggvärlden), just det... Detta ska bli en mode/dag -boks blogg! Eventuellt så kan jag bli nästa stora videobloggare!!! Tankarna går i af på högvarv, jag känner skapandets krafter som tar tag i mig... och ber mig... SKRIV NÅGOT VETTIGT eller lägg ner! - Jag tror jag lägger ner för idag! Det är nog bäst så, för allas skull.

Dagens Filmtips blir i af komedin, Det våras för rymden. Helt i min smak och lagom äcklig!

Haaej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar