måndag 10 maj 2010

Vad hände?


Ok, mina förutsättningar. 184/186 lång (beroende på vem som avgör, passmyndigheten eller den ärliga tumstocken) 75 kg stark, vindsnabb på kortare sträckor. Märk väl, korta sträckor. Har detta år gjort ett par rundor i skogen 8 km ända upp till en mil. Har också hunnit med ett antal intervaller på löparband samt ett par vassa pass bodypump och nu har jag tydligen lovat att springa Göteborgsvarvet!!!

När jag dagdrömmer ser jag mig längst fram, löpande tillsammans med kenyaner, marockaner och finländare axel mot axel drypande av svett. Sen vaknar jag och blir nästan lite illamående med en nypa ångestattack som böljar över mig!

Men nu har jag ju lovat att ta biljetten! F_n också! H--vete! Kommer en del andra ångestframkallande tankar också... Men ser fram emot att efter loppet kunna ha en hel vecka framför mig med serverad mat. I SOFFAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar