onsdag 25 februari 2009

Oj Oj Oj!!!


För alla er som undrar... I´m back on track! Herregud vad jag blivit nerringd och mailbombad, men nu är jag tillbaka från semestern med dunder och brak!!! Kan säga att för alla er läsare (Björn och Axel) vill jag säga, om ni aldrig varit till galapagosöarna.... Åk dit! En sjukt trevlig liten resa! Ok som ni nog förstog så ljög jag. Fy! Skrivkramp hos en författare av min kalliber är aldrig rolig att uppleva, jag har våndats och våndats något otroligt över att ej kunna peta ned mina elefantfingrar (för det mesta pekfingrarna) på keyboarden, men nu är jag iaf tillbaka. Men om denna skrivkramp kommer tillbaka kan jag alltid skylla på, som Björn skulle ha sagt, "mobilen (keyboarden) låg i jackan"!

En dag som denna har jag all anledning att jubla!!!! Att en sån kille som Benayoun, som inte ens kan slå ett inlägg med kraft, inte lyckas få undan skallen höjer honom till skyarna och det enda jag kan forma mina läppar till i denna stund får bli... Han är ju sjukt magisk! En klyscha skulle bli.... man är aldrig bättre än sin senaste match, så förmodligen kommer jag att fortsätta att beklaga mig över denna magiska "Stora" man framöver!

Annars är allt som vanligt... sjukt lite Glenn och sjukt mycket grådassigt väder med inslag av regn! Till det possitiva hör att jag har haft en toppenhelg med en go kille från Öret... Den kombinationen och öl visade sig i en kraftig huvudvärk och två speedade ungar på lördagen tillsammans med en massa djur på Universeum. Det sjuka var... Att jag +två speedos utan några som helst spärrar släppte på huvudvärken så min tvådagars, annars så vanliga, baksmälla, endast höll i sig i ett par timmar. Dock något slö hela lördagen. Som ni kanske märkt har min skrivkramp avtagit och vi står återigen på ruta ett, med en sjukt massa ordbajs! Om Björn någon gång skulle halka in på denna sida igen, vill jag bara framföra en hälsning. - Om det är strålningen du är rädd för i mobilen, gör som jag. Använd headsetet!

Over and Out

1 kommentar:

  1. Ojojoj, han är tillbaka med besked. I´am speachless.....

    Mobilen i jackan, den funkar alltid.

    // B

    SvaraRadera