torsdag 5 februari 2009

På stan med glennina!

Nu ska väll alla vara nöjda! det är inte lätt det där med att ta kort med en kameramobil... Om det bara skulle vara för korten!!! Ger mobilen ett par chanser till, mest i ekonomiskt intresse, sen åker den ner i Göteborgs vallgrav!!! Ja det är sant...
Två st duralexglas latte 56 spänn. Rena rånet! Ja till och med för dig Björn med guldbyxorna!

Jag passar på att önska Björn och hans fru Ingrid en lyckad födelsedagsfest och att tårtan kommer att smaka bra... Jag förutsätter att det finns tårta på kalaset eftersom jag minns era sorgsna blickar över min uteblivna tårta då gubbkalaset begav sig. Nu ska jag fortsätta att göra nytta!

Ha det så bra!

3 kommentarer:

  1. Du har inte flyttat till nya zeeland, utan göteborg. Du borde vända på kortet...

    SvaraRadera
  2. Ne men min syster verkar tro att hon fortfarande är i USA och därmed vända på kameran :)

    SvaraRadera
  3. Hur mkt upp o ner är ni?

    // B

    SvaraRadera