söndag 1 februari 2009

Så här kul har vi från stockholm

ja vad av denna kommentar nu då? Jo att bli geografilärare på gymnasienivå i götet, även om min undersökning endast består av två st Glenninor, måste uppdraget ses som en utmaning! Kanske skulle deras sätt att se på oss som närkingar från stockholm, eller rent utav från skåne, som den ene gissade på , kanske visa på ett genidrag som kan beskrivas som mer filosofiskt. Hon kanske visst menade vad hon pratade om, utan att vi visste vad hon ville. Kanske ville hon överaska med ett svar som inte var givet och ta oss på bar gärning med oanade svar, vem vet? Inte jag i alla fall. För er som inte förstog vad jag försökte beskriva behöver inte bry sig, för det var inget viktigt... Bara en kul kväll ute i Göteborg. Även om mannen ovan kan se lite brask ut, så beror det mest på att vindarna som blåser in salt ifrån havet! Ja just det salt!

Just nu finns det många saker jag önskar efter, vissa mer triviala än andra. Först och främst, att Stina kommer hem så att jag bland annat kan få ordning på rutiner och timmar mm, för tillfället börjar kl närma sig 03,00 på natten.... AJ Aj Aj !

3 kommentarer:

  1. HAHAHA, närmar sig kl 03:00???? inlägget är ju upplagt kl 01:14, men det är kanske Göteborgstid och inte Örebrotid, lr jag vet inte, nu blev jag förvirrad, Hmm vad är det för tid i Göteborg nu? jag vågar inte säga, gör du, lr vad äter vi till lunch.

    // B

    SvaraRadera
  2. Skaffa dig ett jobb då kommer du snabbt in i svennebanan-rutinerna /P

    SvaraRadera
  3. Haha... tål att tänka på !!!!

    SvaraRadera