tisdag 6 januari 2009

Fortfarande inga Glenn!


Ok! I ärlighetens namn så har jag faktiskt inte haft tid med att snacka med några Glenn, men jag lovar att det kommer. Än så länge är IKEA en utav de få platser jag hunnit besöka under min tid i änglarnas stad, förutom ett besök med våran Mazda 323 F på korsvägen... AJ AJ AJ, den vägen är inte rolig, för att överdriva en aning så var jag sjukt svettig efter att passera denna ödesdigra väg med bilar och spårvagnar, som just precis som det låter... kors(väg)ar varandra huller om buller! Men som smidig och van racerförare var det bara att blunda och hoppas på att spårvagnarna skulle träffa någon annan bil.

Dagens bestyr har bestått i att plugga, plugga och sätta upp två bokhyllor. Billybokhyllor kanske inte är kung karl den (skitsamma, borde vara avskaffat för länge sen!) bästa möbel, om han nu äger en sådan. Om han så skulle göra blir det nog stop vid ruta ett.... man måste nämligen kunna läsa och tänka lite utanför lådan, så att säga. Men det är i af mitt gebit, jag tog an dessa "lådor" som en riktig kung tros ha gjort då det begav sig med riktiga kungar, vill säga på ARNS tid, förövrigt en sjukt dålig film med en budget troligtvis lägre än ett singelavsnitt av 90210 . Stina stod bredvid och fnittrade och log och tänkte nog på mig som en sådär inoljad och sjukt sexig snickare, typ äntligen hemma typen Martin Timell. I morgon ska vi nog se till att få till lite böcker i bokhyllan, så att den ser sådär vacker ut som bara en billy kan göra! Nu så blir det bingen för att drömma om nya farliga äventyr. Måste villigt erkänna att jag också ser framemot att möta dessa Glenn! Nu så... Säger vi god natt och hoppas på att Göteborgs lokal tv är precis sådär bra som dom kan vara när det inte finns något annat att titta på. Stina gapar på mig att ge henne kredit för en del av byggandet... så ok då... Man ska aldrig underskatta fansen, vilket stina skötte bra när hon stod vid sidan och hejade på.

Over and Out

3 kommentarer:

  1. Fan Sund, Jag såg ARN i går för första gången. Den va ju sjukt bra. Bara för att du stjäl alla filmer på internet www så har du blivit totalt avtrubbad när det gäller kvalitet på film. Kan det vara så lyckligt att när du har spelat Fifa09 tillräckligt länge, med det där jävla skitlaget du spelar med, så kommer du inse hur jävla dåliga Liverpool är. Heil City! Forza Inter!

    / Barth

    SvaraRadera
  2. Jag som Göteborgare säger bara: Lycka till med att hitta någon Glenn:) Haha! Ha det gött!

    SvaraRadera
  3. http://www.hitta.se/SearchMixed.aspx?vad=Glenn&var=g%f6teborg

    393 glenn i gbg. det är bara att du ringer

    //A

    SvaraRadera