måndag 12 januari 2009

I en annan del av Göteborg (regnig)




Ja, idag var det inte så kul att vara utomhus! Det regnar och blåser halv storm, men som det "kontrollfreak" jag är, var jag tvungen att klocka min resa på cykel till Universitetet Pedagogen(15 min, i motvind!!!). Jag hann även med att hämta ut Carro och Eriks nycklar till deras kärleksnäste, bra jobbat Fredrik! Om jag får säga det själv. På vägen hem stötte jag på en butik som kommer att bli välbesökt, nämligen änglarnas shop, varpå jag var tvungen att införskaffa ett par sexiga panties till Stina, dom satt grymt bra och baktill kunde man läsa "Ängel med blåvitt hjärta".

Tänkte lägga upp ett par nya bilder på lägenhet så att ni som är nyfikna kan ta en kik... glöm heller inte att rösta på bästa ligan!

3 kommentarer:

  1. Trode nog att det skulle dyka upp en bild på dig i Stinas nya "panties" men jag får väl ha den bilden för mig själv i huvet....
    Ser ut som att det börjar ta form i en annan del av Götet. Till sist måste jag billigt erkänna att du på bilden i mitten verkligen ser ut som en trött och sund(er) körd Martin Timell. Hamra på bara. Höj.

    SvaraRadera
  2. Hej Fredrik.Det är din kusin Malin skriver.Hoppas allt är bra. Jag undrar bara om bollen som ligger ovanför bokhyllan är den du fick av oss? Lycka till med allt och hoppas att vi ses nån gång,nu när ni bor här i Göteborg. Kram MALIN

    SvaraRadera
  3. Det var som jag trodde. GBG är dött! Sund skulle uppdatera vad som händer kring deras nya hemvist, men det verkar ju inte hända nånting... (vet visserligen att du är i öret nu men ändå) Det uppdateras på tok för sällan! Skärpning, annars slutar jag gå in på den här sidan mer! Med hopp om en ljusare framtid!! :)

    SvaraRadera