lördag 24 januari 2009

Ny lampa införskaffad!


Hittade en lampa på EM-möbler som påminde mig om min barndom i markbacken, kan ha varit oxhagen kommer inte riktigt ihåg. Lampan är i alla fall grymt schysst och visar på att gamla saker kommer tillbaka. Till råga på allt så var den nedsatt, till Stinas och min glädje. Idag ska stina hem till Nina medan jag kommer att sitta hemma och dricka öl och tita på handboll för att senare övergå till lite tv-spelande... Lite gubbigt och sådär lagom lökigt. Men vädret bjuder inte direkt upp till en utgång och förresten så har jag inte så många att gå ut med för tillfället. Förövrigt så trivs vi grymt bra i Götet och klassen som jag börjat i känns riktigt bra, med ett blandat gäng av musiker och lågstadielärare. Kanske så kommer jag att damma av trummstockarna och lite lite någon dag, skulle vara sjukt roligt. Nu ska jag ladda inför matchen Sverige- Frankrike och hoppas på vinst för Sverige! Stina påminde mig om att vi faktiskt köpte en matta till köket också, fast den får bli en liten överaskning för er att se, när ni behagar komma ner.

Over and Out!

1 kommentar: